onsdag 21. oktober 2015

Jul igjen :-)

 I helgen hadde vi et koselig scrappetreff hjemme hos meg, og da gikk det i julekort....
Her er et av de jeg laget.
Selve bildet jeg har brukt på kortet er fra Kort og Godt.
Blonden kjøpte jeg i Polen da jeg var der for 14 dager siden.... De hadde masse flotte blonder :-))
 
Teksten er fra Papirdesign.
 
 
De nydelige julestjernene fra KaBoks som jeg sikkert aldri blir lei av....:-)
 
 
Hjerte i metall fra Korthobby.
Jeg har også hatt glitterlim rundt kantene, men det er ikke så lett å se på bildet.

Deltar i disse utfordringene:

Korthobby Oktober - Alt er lov med metall fra Korthobby
Winterwonderland - Christmas With a ribbon
Scrappegarasjen # 6 - lag på lag
Card and Scrap # 105 - Vintage eller chabby chic
Hjerteboden Oktober - Feminint.
 
Hej då!
 
Gro

7 kommentarer:

Veronique sa...

Nydelig julekort :)

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Gitte sa...

Nydeligt julekort.

Unknown sa...

This is so beautiful!! Love the lace! And those fabulous snowflakes!! And that perfect little delicate charm!! Just stunning!!

- Susan
{Scrap A Thousand Words}
{Sentimental Susan}
{Open-Minded Crafting Fun Challenges}
{DT CALL -- Open Until Oct 31st}

Lisenblogg sa...

Nydelig julekort! Takk for at du deltar i Korthobby sin utfordring denne måneden! Klem fra Elisabeth :)

Scrappegarasjen sa...

Nydelig! Skikkelig julestemning her!
Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
www.scrappegarasjen.no

Eva R. Fandrem sa...

Nydelig! Elsker de sarte fargene!
Tusen takk for ditt bidrag til Scrappegarasjens utfordring!
- DT-Eva -